J-otaku club

Enter The Otaku Matrix
 
الرئيسيةمكتبة الصورس .و .جبحـثالأعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول
بحـث
 
 

نتائج البحث
 
Rechercher بحث متقدم
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
N
 
Meesh
 
akuma-chan
 
K__I__R__A
 
The Shadow
 
όтakù-ςhaN
 
devil_n3oooma chan
 
cute bunny
 
Hinata
 
sharingan kakashi
 

شاطر | 
 

 just answer

اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : 1, 2, 3  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
devil_n3oooma chan
Genin
avatar

عدد الرسائل : 757
تاريخ التسجيل : 29/10/2008

مُساهمةموضوع: just answer   الجمعة نوفمبر 21, 2008 3:11 am

To know each other more answer those Q??
1- What is ur fav. Color?
2- What is ur fav. Drink?
3- What is ur fav. Food?
4- What is ur fav. Game ?(just one)
5- What is ur fav. Anime ? (just one)
6- What is r fav. Place to hang out?
7- What is ur fav. Animal?
8- If u like dancing what kind of dance do u dance?
9- What is ur fav. Kind of music ? (pop, rock, ……)
10- If u r sad do u like to show it or not keep it inside?
11- If u r angry what the first thing that u do?
12- Describe ur personality in few words?

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Misao_Chaaan
Academy Student
avatar

عدد الرسائل : 250
تاريخ التسجيل : 29/10/2008

مُساهمةموضوع: رد: just answer   الجمعة نوفمبر 21, 2008 4:16 am

1 Black and blue and also red tongue
2 koktel
3 amm fry chips and I also like pizza Rolling Eyes
4 FF8
5 RK
6 Home lol!
7 I don't like animals but maybe cat scratch
8 I don't have to answer tongue
9 rock
10 show it to the one that I love
11 I can't speak so I trun silent
12 I don't like to talk about myself but I'm so CUTE lol!

we wanna see you answer your questions too Wink
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
akuma-chan
Genin
avatar

عدد الرسائل : 1121
العمر : 30
تاريخ التسجيل : 02/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: just answer   الجمعة نوفمبر 21, 2008 4:52 am

good q scratch
will...i lov alll colors there is no fav but maybe blue Smile
laa tea, green tea...alot What a Face
chinese food cheers
beat down drunken
blood:the last vampire & gantz
on the Beach banzai
i don't like animal No
all kind of dance cheers
all kind of music drunken
keep it inside Crying or Very sad
Evil or Very Mad sure i study
notthing 2 say smoker
thx n3oooma wohoho

_________________

L Change The World
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
akuma-chan
Genin
avatar

عدد الرسائل : 1121
العمر : 30
تاريخ التسجيل : 02/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: just answer   الجمعة نوفمبر 21, 2008 4:54 am

hay pissed mode
u didn't ask wt is our fav sweets SHUT THE F*** UP

_________________

L Change The World
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
sharingan kakashi
Academy Student
avatar

عدد الرسائل : 262
العمر : 36
تاريخ التسجيل : 15/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: just answer   الجمعة نوفمبر 21, 2008 7:12 am

1-red,blue,black,white
2-any kind of juice
3-sea food
4-final fantasy 8
5-one piece
6-the beach,dark places...and i mean very dark places
7-cats
8-i want 2 know how 2 dance break dance
9-every kind i love music specialy ff8+ff7+ff9 music
10-i dont know i will keep it but some times i cant
11-i yell loooud and burn every thing with my fire jutsu loool
12-i love 2 laugh i love true friendship i dont speak much,,,and maybe u will know me better

blush ...oh sorry i have a mission 2 continue bye
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
devil_n3oooma chan
Genin
avatar

عدد الرسائل : 757
تاريخ التسجيل : 29/10/2008

مُساهمةموضوع: رد: just answer   الجمعة نوفمبر 21, 2008 7:28 am

Misao_Chaaan كتب:

3 amm fry chips and I also like pizza Rolling Eyes
7 I don't like animals but maybe cat scratch
12 I don't like to talk about myself but I'm so CUTE lol!
we wanna see you answer your questions too Wink

your fav. food is rice Suspect
eww u like cats no way affraid
ok i will cheers

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
devil_n3oooma chan
Genin
avatar

عدد الرسائل : 757
تاريخ التسجيل : 29/10/2008

مُساهمةموضوع: رد: just answer   الجمعة نوفمبر 21, 2008 7:30 am

akoma-chan كتب:
good q scratch

thx n3oooma wohoho

I'm glad u lik it blush

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
devil_n3oooma chan
Genin
avatar

عدد الرسائل : 757
تاريخ التسجيل : 29/10/2008

مُساهمةموضوع: رد: just answer   الجمعة نوفمبر 21, 2008 7:31 am

akoma-chan كتب:
hay pissed mode
u didn't ask wt is our fav sweets SHUT THE F*** UP

ok ok what ur fav. sweet scratch

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
devil_n3oooma chan
Genin
avatar

عدد الرسائل : 757
تاريخ التسجيل : 29/10/2008

مُساهمةموضوع: رد: just answer   الجمعة نوفمبر 21, 2008 7:33 am

sharingan kakashi كتب:
8-i want 2 know how 2 dance break dance
9-

my friend learn how to dance break dance by herself by seeing it on tv or downloadig videos

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
devil_n3oooma chan
Genin
avatar

عدد الرسائل : 757
تاريخ التسجيل : 29/10/2008

مُساهمةموضوع: رد: just answer   الجمعة نوفمبر 21, 2008 7:43 am

ok i will answer my Q

pink
apple j
tuna sandw.
FF8
ANC
mall lovelove
i hate animals i think i have phobia OMG
any kind of dance
any kind
keep it
scream and i will so b*** if she was wrong megane
my nick name explain my person. people think they know me but in the end they no nothing except few or 2 tralalala

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Misao_Chaaan
Academy Student
avatar

عدد الرسائل : 250
تاريخ التسجيل : 29/10/2008

مُساهمةموضوع: رد: just answer   الجمعة نوفمبر 21, 2008 8:40 am

devil_n3oooma chan كتب:

your fav. food is rice Suspect
eww u like cats no way affraid
ok i will cheers
Yeah I wrote it but I edit my post
I said why I don't change it because I really like those two lol!
not that much but I didn't want to skip the question after all the cats are cute Rolling Eyes
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Misao_Chaaan
Academy Student
avatar

عدد الرسائل : 250
تاريخ التسجيل : 29/10/2008

مُساهمةموضوع: رد: just answer   الجمعة نوفمبر 21, 2008 8:46 am

devil_n3oooma chan كتب:

mall lovelove
Malls make me sleep Sleep

devil_n3oooma chan كتب:

i hate animals i think i have phobia OMG
Hahahahaha cute Very Happy

devil_n3oooma chan كتب:

scream and i will so b*** if she was wrong megane
if someone makes you angry
الله يستر عليه lol!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
shinigami kira

avatar

عدد الرسائل : 39
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 19/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: just answer   الجمعة نوفمبر 21, 2008 9:02 am

1-Orange
2-(holstin(Rumman
3-(umm KFC (twestr
4-one psp metal ger portepol ops plus Xbox DMC4 ps3 metal ger solid 4
5-ohh that hard one but DEATH NOTE YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAEH
banzai
6-home^^
7-cat happy
8-i don't dance but i like breek dance
9-my answer is weerd but wen i lisnt to some song and like it i take it ^^ but for now japanes
10-keep it cuz my mom don't wory^^
11-close my eye and Laugh
12-i love anime soo match and laugh and cya^^
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://netlog.com/theshinigami_kira
devil_n3oooma chan
Genin
avatar

عدد الرسائل : 757
تاريخ التسجيل : 29/10/2008

مُساهمةموضوع: رد: just answer   الجمعة نوفمبر 21, 2008 11:13 am

Misao_Chaaan كتب:
devil_n3oooma chan كتب:

your fav. food is rice Suspect
eww u like cats no way affraid
ok i will cheers
Yeah I wrote it but I edit my post
I said why I don't change it because I really like those two lol!
not that much but I didn't want to skip the question after all the cats are cute Rolling Eyes

if u buy a cat i wont be near u or see u damn

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
devil_n3oooma chan
Genin
avatar

عدد الرسائل : 757
تاريخ التسجيل : 29/10/2008

مُساهمةموضوع: رد: just answer   الجمعة نوفمبر 21, 2008 11:16 am

Misao_Chaaan كتب:
devil_n3oooma chan كتب:

mall lovelove
Malls make me sleep Sleep

devil_n3oooma chan كتب:

i hate animals i think i have phobia OMG
Hahahahaha cute Very Happy

devil_n3oooma chan كتب:

scream and i will so b*** if she was wrong megane
if someone makes you angry
الله يستر عليه lol!

why do malls makes u sleep it's fun banzai

وانتي اولهم اذا عصبت عليك تخبي brushing

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
devil_n3oooma chan
Genin
avatar

عدد الرسائل : 757
تاريخ التسجيل : 29/10/2008

مُساهمةموضوع: رد: just answer   الجمعة نوفمبر 21, 2008 11:18 am

shinigami kira كتب:
1-
11-close my eye and Laugh
12-i love anime soo match and laugh and cya^^

good keep laughing life is not worth being sad study

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
shinigami kira

avatar

عدد الرسائل : 39
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 19/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: just answer   الجمعة نوفمبر 21, 2008 11:20 am

devil_n3oooma chan كتب:
Misao_Chaaan كتب:
devil_n3oooma chan كتب:

your fav. food is rice Suspect
eww u like cats no way affraid
ok i will cheers
Yeah I wrote it but I edit my post
I said why I don't change it because I really like those two lol!
not that much but I didn't want to skip the question after all the cats are cute Rolling Eyes

if u buy a cat i wont be near u or see u damn
first time seen a girl don't love a cats godl digging oh sorre^^
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://netlog.com/theshinigami_kira
devil_n3oooma chan
Genin
avatar

عدد الرسائل : 757
تاريخ التسجيل : 29/10/2008

مُساهمةموضوع: رد: just answer   الجمعة نوفمبر 21, 2008 11:29 am

shinigami kira كتب:
devil_n3oooma chan كتب:
Misao_Chaaan كتب:
devil_n3oooma chan كتب:

your fav. food is rice Suspect
eww u like cats no way affraid
ok i will cheers
Yeah I wrote it but I edit my post
I said why I don't change it because I really like those two lol!
not that much but I didn't want to skip the question after all the cats are cute Rolling Eyes

if u buy a cat i wont be near u or see u damn
first time seen a girl don't love a cats godl digging oh sorre^^

I dont love them or any animal mikka

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
akuma-chan
Genin
avatar

عدد الرسائل : 1121
العمر : 30
تاريخ التسجيل : 02/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: just answer   الجمعة نوفمبر 21, 2008 12:22 pm

ooooooooo thx baby i like i dore i love alllllllllll
kind of sweeeeeeeets banzai lovelove
i die if i don't eat sweets wakuwaku

_________________

L Change The World
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
shinigami kira

avatar

عدد الرسائل : 39
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 19/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: just answer   السبت نوفمبر 22, 2008 5:12 am

devil_n3oooma chan كتب:
shinigami kira كتب:
devil_n3oooma chan كتب:
Misao_Chaaan كتب:
devil_n3oooma chan كتب:

your fav. food is rice Suspect
eww u like cats no way affraid
ok i will cheers
Yeah I wrote it but I edit my post
I said why I don't change it because I really like those two lol!
not that much but I didn't want to skip the question after all the cats are cute Rolling Eyes

if u buy a cat i wont be near u or see u damn
first time seen a girl don't love a cats godl digging oh sorre^^

I dont love them or any animal mikka

lol none huh
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://netlog.com/theshinigami_kira
shinigami kira

avatar

عدد الرسائل : 39
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 19/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: just answer   السبت نوفمبر 22, 2008 5:14 am

devil_n3oooma chan كتب:
shinigami kira كتب:
1-
11-close my eye and Laugh
12-i love anime soo match and laugh and cya^^

good keep laughing life is not worth being sad study
yaeh you rghit girl bingo
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://netlog.com/theshinigami_kira
Meesh
Genin
avatar

عدد الرسائل : 1135
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 04/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: just answer   السبت نوفمبر 22, 2008 5:56 am

1-Black.
2-Water.
3-Not picky.
4-NFS.
5-Ouran High School
6-My room.
7-i don't have a favorite.
8-I don't dance.
9-Punk rock, alternative, ska, and hardcore
10-Keep it inside.
11-Yell at anyone standing in my face.
12-I don't know.

_________________
Some stop feeling love for all the places they come from. A person I will not become. A jaded liar, unforgivable.

Some stop feeling love for every word that they once sung. May I never lose my youth and If I do, may I be forgettable.
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://infinite-lullaby.blogspot.com/
Rimy-chan

avatar

عدد الرسائل : 84
العمر : 31
تاريخ التسجيل : 01/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: just answer   السبت نوفمبر 22, 2008 6:56 am

1- pink
2-7up with lemon
3-escallop
4-naruto game
5-Prince of tennis
6-theater
7-i hate animels
8-tango dance
9-pop and classic
10-i show my sad feeling
11-scream
12- sorry i have nothing in mind

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
sharingan kakashi
Academy Student
avatar

عدد الرسائل : 262
العمر : 36
تاريخ التسجيل : 15/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: just answer   السبت نوفمبر 22, 2008 8:36 am

ohhh n3oma-chan u love ff8 me toooo
i looooove it the first ff game i ever played
it was love from first sight i loved the story the fighting everything the music wo0o0ow

banzai
at last someone love this game
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
N
Genin
avatar

عدد الرسائل : 1447
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 29/10/2008

مُساهمةموضوع: رد: just answer   السبت نوفمبر 22, 2008 8:44 am

1- Blue (then comes: White, black, green)
2- Hot chocolate, and ice chocolate
3- Chocolate, and french fries.
4- THE ELDER SCROLLS 4: OBLIVION!
5- Death Note (AND CONAN)
6- My room.
7- I have six: Horse, squirrel, wolf, dolphin, falcon, and tigers.
8- Hip hop, belly, lyrical.... I can dance to lyrics too! (Don't take me seriously)
9- Classics!
10- Sometimes, and sometimes. But mostly the latter.
11- Have a deep breath.
12- Serious, serious, and bossy.

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
just answer
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 3انتقل الى الصفحة : 1, 2, 3  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» أسئلة التوجيهي اللغة الانجليزية لادبي والعلمي الوزارية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
J-otaku club :: EveryDay Topic Board :: .:.The Red Carpet.:.-
انتقل الى: